مطالعه

هسته ای و.....بهانه،اصل نظام نشانه

پنجشنبه, ۲۸ آبان ۱۳۹۴، ۰۷:۴۳ ب.ظ

نظام سلطه جنگ را،فساد راگسترش میدهد،باهمان سازوکارمشخص تقسیم دنیا به ظالم ومظلوم، اسلام-یعنی انقلاب اسلامی که برگرفته از همان مفاهیم اسلامی است-می آید میگوید:لاتَظلِمونَ ولا تُظلَمون یعنی همه این عوامل رانفی می کند؛چالش اصلی اینجاست. دعوای اصلی اینجاست؛دعوای با انقلاب اینهاست؛بقیه حرفها بهانه است،مسئله هسته ای را هم باید دراین چهارچوب نگاه کرد.

باید دید یک انقلابی می آید بر خلاف تصورهمه ی دنیا پیروز می شود،دولت تشکیل می دهد وآن دولت ماندگارمی شود و میماند برخلاف تصورهمه ی دنیا که خیال می کردند جمهوری اسلامی ظرف شش ماه،یک سال،دو سال،بعد یک خورده تخفیف دادند،گفتندظرف سه چهارسال،باید از بین میرفت،اما این نظام نه که ازبین نرفت بلکه روزبه روزقوی ترشد و تبدیل شد به یک قدرت منطقه ای،تبدیل شد به یک کشور اثرگذار در مسائل کلان جهانی؛با این مخالفند، با این دشمنند.

حقیقتاً وقتی انسان اندکی چشم خود را بازکند ونگاهی به تاریخ ایران وهمچنین مسائلی که همین امروزدر جهان می گذرد بیندازد قطعاً این فریمایشات دقیق و عمیق مقام معظم رهبری را تصدیق خواهدکرد که استکبارجهانی خصوصاً آمریکای جنایت کار دشمنیشان باجمهوری اسلامی سر قضیه هسته ای و .... نیست آنها از رشد روزافزون اسلام در منطقه وجهان نگران هستند و خوب می دانند که این رشد خیره کننده اسلام گرائی بعداز پیروزی انقلاب اسلامی در ایران آغازشد وپر وبال گرفت و روز به روز پیشرفت های زیادی دارد.

نگرانی و ترس آمریکا از این رشد بی نظیر اسلام گرائی در جهان است.

دشمنی آمریکا باملت ایران ازهمان اوائل شروع نهضت اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی (ره)آغاز شد و نگرانی آنها بعداز پیروزی انقلاب اسلامی و همچنین پیروزی ایران در جنگ تحمیلی دو چندان شد،چراکه دشمنان، گسترش مطالبات استقلال طلبانه و نفی سلطه ی آمریکا و دفاع از مردم سالاری دینی و وارد شدن ضربات ویران کننده برحیثیت جهانی آمریکا را پس از پیروزی انقلاب و پیروزی در جنگ مشاهده کردند.

به همین دلیل آمریکا سیاست های مهارعلیه ایران را به طورجدی پیگیری کرد ودر ابتدا کوشید تا با ایجاد یک توازن منطقه ای از عراق برای کنترل ایران وخنثی کردن روحیه تهاجمی انقلاب اسلامی استفاده کند.بنابراین درعرصه های مختلف سیاسی،اقتصادی،فنی،اطلاعاتی،مستشاری، مالی وتجهیزاتی به تقویت عراق مبادرت نمود، به همین خاطر در طول جنگ تحمیلی آمریکا ازهیچ گونه کمک مستقیم تسلیحاتی،اطاعاتی و.....به عراق فروگذاری نکرد. مقامات آمریکائی در سال های 1371 تا1377 ونیز اواخربهار 1379 رسماً اعتراف کردند که سازمانc.I.A وپنتاگون باگذاشتن اطلاعات و تصاویر ماهواره ای دراختیارعراق درمورد چگونگی حمله به تأسیسات اقتصادی و صنعتی جمهوری اسلامی ایران باعراق همکاری داشته اند. آمریکا همچنین درطول جنگ تحمیلی میلیاردها دلار اعتیاروکمک اقتصادی در اختیارعراق قرارداد. اواکس های آمریکائی مستقر درعربستان مستقیماً به عراق کمک می کردند.

اهداف آمریکا درسیاست های مهارعلیه جمهوری اسلامی ایران چیزی جزء تضعیف اسلام و انقلاب اسلامی ، استحاله نظام اسلامی تضعیف توانائی های ملی،اقتصادی ایران و مخدوش ساختن چهره جمهوری اسلامی درافکار عمومی نبود.

اهداف آمریکا همواره برعلیه ملت ایران اسلامی ثابت بوده و خواهد بود اما راه های دستیابی به اهداف شوم خود را در شرایط های زمانی و مکانی مختلف تغییر می دهد و یکی از روش های آمریکا برای تضعیف انقلاب اسلامی و توانمندی های ملی و اقتصادی ایران ممانعت از دستیابی ایران به تکنولوژی های پیشرفته بویژه دربخش های هسته ای،شیمیایی،فضائی و الکترونیک است.

به همین دلیل واضح مسأله هسته ای ومذاکراه و....بهانه واصل نظام اسلامی نشانه است.

 آمریکا و دشمنان قسم خورده اسلام و قرآن و اهل بیت به وسیله های مختلف اصل اسلام و ارزش ها و نظام اسلامی را هدف قرار داده اند و این واقعیت اَظهرُ مِنَ الشَمس است و اگر کسی این واقعیت را انکارکند و بخواهد چهره کریه آمریکا را بزک کند، یا بسیار غافل است و یا خائن است.زیرا آنچه که حتی انسان در این قضایای اخیر برجام و مسائل منطقه از آمریکا مشاهده می کند چیزی جزء حیله ونفوذ نمیابد.

انشاءالله مسئولین دولتی به جای اینکه با لحنی تند و غیرمنطقی با مؤمنین و منقدین برخورد کنند الزامات 9 گانه رهبری را پیرامون برجام به طور جدی دنبال کرده تا راه های نفوذ دشمنان بسته شود و البته خداکند این پیگیری ها شبیه رعایت کردن های خطوط قرمزی که رهبری درروند مذاکرات ترسیم کردند نباشد که دراین صورت نفوذ قطعاً محقق خواهد شد زیرا اگردر پیگیری آن خطوط قرمزدقت کافی می شد و از خطوط قرمزعبور نمی کردند چه بسا دیگر نیازی به تأئید برجام به صورت مشروط با الزامات 9 گانه از طرف رهبری نبود.    

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۲۸
Roholla ataei

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی