مطالعه

ضیوف الرحمان

سه شنبه, ۱۴ مهر ۱۳۹۴، ۰۱:۵۰ ب.ظ


این فاجعه نه تنها بی کفایتی و بی لیاقتی سعودی ها را نسبت به مدیریت حرمین شریفین به اثبات رساند بلکه ثابت کرد سعودی ها خائن حرمین شریفین و ضیوف الرحمان هستند،چراکه شاهدان عینی منا می گویند مأموران سعودی می دیدندکه حُجاج چگونه با تَضرُع طلب آب می کردنند اما آنها فقط می خندیدند!!!!

عده ای تصور می کردنند که آل سعود فقط با مذهب تَشیُّع مخالف وکمر برجنایت و دشمنی بسته است اما بعد ازفاجعه ی منا، دوست و دشمن ،شیعه و سنی وهمه جهانیان فهمیدند که این سعودی ها که نوکرآمریکا و اسرائیل هستند دشمنی شان با اصل اسلام است نه فقط با مذهب تشیع چراکه در فاجعه ی منا این سعودی ها با سوءتدبیر ودر موارد کثیری هم سوء نیت خود در اجرای برنامه ی حج بیش از 5000 نفر ضیوف الرحمان را در روز عیدقربان، قربانی کردند وهزاران خانواده را داغدار و جهان اسلام را عزادارکردند و از زائران کشور عزیز ایران هم نزیک به 500 نفر در این فاجعه قربانی شدند آنهم بعداز دعای عرفه امام حسین علیه السلام در سحرای عرفات.

 حقیقتاً قربانیان این فاجعه ی بی نظیر به ندای خداوند متعال لبیک گفته و مشمول این آیه شریفه ی قرآن شدند که فرمود: فَقَداَجرُه عَلی الله.

پاداشِ مهاجران إِلی الله فقط و فقط باخود خداوند متعال است که آنقدر این اجر و پاداش مهاجران إِلی الله هم بزرگ است که قرآن مطلق فرموده است و نوع پاداش را بیان نکرده است و همین دلیل بر عظمتِ أَجر و پاداش است برای مهاجران الی الله.

این فاجعه نه تنها بی کفایتی و بی لیاقتی سعودی ها را نسبت به مدیریت حرمین شریفین به اثبات رساند بلکه ثابت کرد سعودی ها خائن حرمین شریفین و ضیوف الرحمان هستند،چراکه شاهدان عینی منا می گویند مأموران سعودی می دیدندکه حُجاج چگونه با تَضرُع طلب آب می کردنند اما آنها فقط می خندیدند!!!!

و خدا می داند که چقدر از میهمانان الهی فقط از تشنگی ،مظلومانه جان دادند که فقط کافی بود مأموران مُغرض سعودی اندکی آب به تشنگان می رساندند آنوقت تعداد جان باختگان بسیار کمتر از این حرف ها می شد اما از آب هم مضایقه کردند خائنین.

 طبق نقل شاهدین عینی ،سعودی ها پا بر گلوی برخی از مجروحین ایرانی می گذاشتند وآنها را خفه می کردنند!!!!

وهمچنین مجروحینی را که بیهوش شده و بر زمین افتاده بودند عمداً به همراه افراد جان باخته با شِکلی بسیارنامناسب به سرد خانه مُنتقل می کردنند و هزران جنایات دیگرکه قابل توصیف نیست ازسعودی ها صادر شد و قلب هرانسانی را به درد آورد.

و مطلب جالبتر اینجاست که سعودی های مغرور و مُغرض با تمام مستندات و شواهدی که وجود دارد هنوزحاضر نشدند که مسئولیت این فاجعه ی عظیم را به عهده بگیرند و حتی از مسلمانان جهان عذر خواهی هم نکردند و از همه ی اینها قبیح تر اینکه با اَبدان مُطَهرِ مسلمانان به بدترین نحو ممکن برخورد کردند و در برگردندن این اَبدان کاملاً سهلنگاری کرده و تصمیم بردَفن دسته جمعی در عربستان را  دارند!!!!! که البته سعودی ها بلافاصله بعداز سخنرانی مُقتدرانه ی رهبرمعظم انقلاب اسلامی در دانشگاه امام خمینی (ره) در انتقال ابدان مطهر و مقدس جان باختگان کشور عزیزمان ایران تسریع کرده و حساب ایران را از سایر کشور های اسلامی جداکردند.

حقیقتاً خداوند را باید بابت این نعمت رهبری شجاع ،دلیر و هوشیار که به ملت ایران عنایت فرموده است هزاران بار شکرکرد که با یک سخنرانی ، پادشاه مغرور عربستان را مجبور میکند تا بلافاصله پیام تسلیت به رهبر معظم انقلاب فرستاده و کمال همکاری را با مسئولین جمهوری اسلامی در خصوص انتقال ابدان مطهر ایرانی به کشور عزیزمان و پیدا شدن مفقودین داشته باشند که این روزها شاهد عطراگین شدن کشور عزیزمان با تشییع این مهاجران إِلی الله هستیم که حقیقتاً یادآور تشییع باشکوه شهدای جنگ تحمیلی می باشند و می توان به جرأت به این مهاجران إِلی الله گفت حَجُّکُم مَقبول.

امیدواریم که مسئولین جمهوری اسلامی و تمام جوامع اسلامی خط اِقتدار و شجاعت رهبر انقلاب رابه خاطرهزاران داغدار و مصیبت دیده دنبال کرده وسعودی ها را بابت این جنایت و فاجعه ی عظیمِ مِنا رها نکرده و حرمین شریفین را از دست این خائنین حرمین شریفین در بیاورند و امینت را به حَرم امن الهی باز برگردانند انشاءالله. 

 

 

 

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۱۴
Roholla ataei

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی