مطالعه

دکترین شیطان

پنجشنبه, ۱۴ آبان ۱۳۹۴، ۰۵:۵۸ ب.ظ

ما مسلمانان روزانه چندین بارجمله ائی را در نمازخود تکرار می کنیم که خیلی جای فکر ودقت دارد وآن این است که می گوئیم اللهُ الصَّمَد، یعنی خداوند بی نیاز است امیرالمؤمنین علیه السلام هم درنهج البلاغه می فرمایند هنگامی که خداوند انسان ها را آفرید از عبادت کردن آنها بی نیاز بود و عبادت های انسان به خدا هیچ نفعی نمی رساند ومعصیت آنها به خدا هیچ ضرری نمی رساند.

بنابراین تمام دستوات الهی قطعاً به نفع خود انسان ها است چرا که او سازنده وآفریننده تمام موجودات جهان بوده و کاملاًعقلی است که سازنده یک چیز، بهتر می داند چه چیزی برای آنچه که ساخته فایده دارد و چه چیزی ضرر دارد مثلا سازنده لب تاپ می گوید نباید روی لب تاپ آب یا مایعات ریخته بشود اگر ریخته شود این دستگاه می سوزد،حالا اگر کسی پیدا شود که حرف این سازنده را گوش نکند قطعاً خودش ضررخواهدکرد،بنابراین خدائی که خالق انسان است وازمادر به انسان مهربان تر است فقط او می داند که چه چیزی برای انسان ها مُضِراست و چه چیزی مفید، به همین خاطرخداوند متعال خیر و شررا برای ما مشخص کرده و ما را توسط اولیاء خود هدایت کرده است به سمت زیبا زندگی کردن دردنیا و درآخرت و درقرآن کریم با تأکیدات فراوان فرموده است که شیطان دشمن قسم خورده شماست و می خواهد شما را دردنیا و درآخرت بیچاره کند و نگذارد از لذائذ دنیا و آخرت بهترین بهره راببرید وهمچنین فرموده است که تنها وسیله شیطان وسوسه کردن است وهمیشه هم به صورت خیرخواهانه ظاهرشده تا بتواند درانسان نفوذ کرده و با امرو نهی کردن در وجود انسان حکومت کرده تا در نهایت به انسان ضررهای بیشماری وارد کند.

هنگامی که خداوند حضرت آدم را نهی کرد که به آن شجره ممنوعه نزیک نشود شیطان بلافاصله به صورت خیرخواهانه ظاهر شد و به آدم گفت إِنِّی لَکُما لَمِنَ النصِحین، به خداقسم من تورا نصیحت می کنم وخیر تورا می خواهم حضرت آدم هم فریب خیرخواهی کاذب شیطان را خورد وازبهشت برین رانده شد و 200 سال فقط کار حضرت آدم گریه بود و ازخداوندطلب مغفرت می کرد.

طبق نص صریح قرآن تنها کار شیطان اِغوا کردن انسان ها می باشد که حالاعده ای فریب مَکاری شیطان را خورده ومتضررمی شوند وعده ای هم استقامت کرده وبه سعادت دنیا و آخرت می رسند.

وآنچه که بسیار مهم به نظر می رسد وباید توجه ویژه ای به آن کرد و محل بحث ماهم می باشد این است که قرآن شیطان را منحصر در اَجنه نمی کند بلکه بعضی از انسان هاراهم شیطان معرفی کرده وبه بندگان صالح خود می گوید از شر شیاطین اِنسی هم به خداپناه ببرید،آنجاکه درسوره ناس می فرماید الذی یُوَسوسُ فی صُدورِ النّاس مِن الجِنَّةِ والنّاس.

در این زمان مصداق کامل شیطان انسی ،آمریکای جنایت کاراست که حقیقتاً دست ابلیس را از پشت بسته ودکترای شیطانی را دارد،تاجائی که نام شیطان بزرگ را به خودش گرفته است زیراهمانگونه که بیان کردیم قرآن می فرماید تنها کار شیطان اغوا کردن است اما آمریکا هم اغوا می کند وهم فساد را درسرتاسر کره خاکی شیوع می دهد.

درهرکشوری که بخواهد جنگ و خونریزی به راه می اندازد.

کشتنِ انسان های بی گناه و بی دفاع جزء تفریحشان وخوی حیوانیشان هست.

ظلم و پایمال کردن حقوق انسان ها جزءمبانی  اصلی حکومت آنها است به گونه ای که اگراین مبانی نباشد حکومت آنها هم نخواهدبود.

سازمان بهداشت جهانی اعلام می دارد که سالانه بین 40 تا50 میلیون سقط جنین دردنیا صورت می گیرد که ازسال 1973 تاسال 2013میلادی،بیش از57 میلیون سقط جنین فقط در آمریکاصورت گرفته است که تقریباً85 درصد از این سقط جنین ها در آمریکا به خاطرباردارشدن از طریق روابط نامشروع صورت گرفته است.

کجادر دوران جاهلیت انقدر فرزندان زیادی را می کشتند که امروز در دنیا خصوصاً در مرکز کفرجهانی یعنی آمریکا می کشند؟!

کاملاً بدیهی است که این جاهلیت مُدِرن چه بسا خطرش ازآن دوران جاهلیت قبل ازاسلام بیشتنرباشد.

فسادوجنایات نابودکننده آمریکاآنقدر زیاد است که شاید بتوان گفت اگر بخواهیم آن جنایات رابه شمارش در بیاوریم تمام نشود،آنوقت این آمریکا دم از حقوق بشر می زند!!

دم از خیرخواهی برای ملت ها می زند!!

آن مسئول جنایت کار و کودک کش آمریکا به طوری کاملا مُزَوِرانه باحالتی گریه اظهار ناراحتی می کند ازجنگ!! در حالی که همین الان با وقاحت تمام در اقساء نُقاط جهان مشغول به جنک و کشتن انسان های بی گناه و بی دفاع هستند!!!

این جنایات شیطان بزرک رایک بچه ای که قوه تمییز دارد به راحتی می فهمد ای کاش افراد مُغرض وساده اندیشی که در تلاش هستند تاچهره شیطانی آمریکا را بزک کنند،می فهمیدند.

وانشاءالله افرادی ساده لوح که فریب آمریکارا خورده و این شیطان بزرگ را فرشته نجات کشورمی دانند به خیل عظیم ملت عاشورائی وبصیرایران اسلامی پیوسته واز منافع ملی وارزش های اسلامی دفاع کرده وبا دم از آمریکای جنایت کار کشوررا مُتَضِرر نکنند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۱۴
Roholla ataei

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی